سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران خبری

&

6 نکته کلیدی خرید اجاق گاز + قیمت


 

 

  • 6 نکته کلیدی خرید اجاق گاز + قیمت

    به گزارش ایسنا، بنابراعلام زنبیل، در برخی از آشپزخانه‌های امروزی از اجاق گاز صفحه‌ای استفاده می‌شود که البته مطلوب همه نیست. چرا که خیلی‌ها یا به ناچار و در معذوریت این موضوع را قبول می‌کنند و برخی دیگر نیز به اجاق گاز مبله اعتقاد دارند.

    اما نکته مهم اینجاست که به هر حال برای پخت‌وپز به یک اجاق گاز نیاز دارید و فارغ از اینکه چه مدلی باشد، هیچ خانه‌ای را نمی‌توان بدون این وسیله در نظر گرفت. با اینکه ممکن است قضیه ساده به نظر برسد، ولی برای خرید اجاق گاز باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید که در ادامه بیشتر از این موارد خواهیم گفت.

    قیمت اجاق گاز

    بی‌تردید با توجه به شرایط اقتصادی و بررسی قدرت خرید مردم، می‌بینیم که برای خیلی‌ها موضوع هزینه کالاها اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. قیمت اجاق گاز هم از این قاعده مستثنی نیست؛ چرا که این وسیله جزو اولویت‌های زندگی است و نمی‌توان آن را حذف کرد.

    البته نکته مهم اینجاست که نباید کیفیت را هم فدا کنید و به دنبال این باشید که متناسب با هزینه پرداختی بهترین خرید را تجربه کنید. با توجه به تنوع مدل‌های موجود در بازار با قیمت‌های مختلفی مواجه می‌شوید. بدون ‌شک قیمت اجاق گاز فردار با قیمت اجاق گاز طرح فر متفاوت است.

    کیفیت ساخت، برند، امکانات مختلف و طراحی ظاهری از جمله مواردی است که روی قیمت تاثیر مستقیم دارد. بنابراین هم به جیبتان نگاه کنید، هم به نیازتان. برای بررسی آخرین قیمت‌های بازار هم می‌توانید همین حالا به فروشگاه اینترنتی زنبیل سر بزنید تا ببینید وضعیت بازار چطور است.  

    مشاهده آخرین قیمت اجاق گاز تکنو گاز

    توان حرارتی

    بی‌تردید اجاق گاز می‌خریم که بهترین غذاها را بپزیم. به همین دلیل دوست داریم شعله‌های آن عالی کار کنند و آنقدر قدرتشان زیاد باشد که خیلی زود غذای ما آماده شود.

    اما این تمام ماجرا نیست. از یه  طرف همه شعله‌ها هم‌اندازه نیستند و زور یکسان ندارند، از طرف دیگر اگر توان حرارتی هر شعله زیاد باشد، کنترل کردن گرمای خروجی هم سخت می‌شود.

    اگر بخواهیم توان حرارتی را مطابق با استاندارد ایران و براساس کیلووات مقایسه کنیم، می‌توانیم موارد زیر را بگوییم:

    . اجاق گاز استاندارد: 1.4 تا 3.6 کیلووات (بهترین مقدار برای خانه: 2.05 کیلووات)

    . اجاق گاز صنعتی و رستورانی: 2.05 کیلووات و بیشتر

    ایمنی اجاق گاز

    هر چقدر هم حرفه‌ای باشید باز هم باید جانب اطمینان را رعایت کنید تا مشکل خاصی پیش نیاید. این موضوع در مورد اجاق گاز مبله یا صفحه‌ای هم صادق است و به‌ویژه اگر در خانه بچه‌های کوچک دارید باید حسابی حواستان را جمع کنید.

    همیشه دنبال مدل‌های مستحکم و با کیفیت باشید که به‌راحتی تکان نمی‌خورند. از طرف دیگر بهتر است مدل‌هایی بگیرید که از قفل کودک یا موارد ایمنی برای کودکان برخوردار باشند.

    نکته بعدی این است که حتما دقت کنید مدل خریداری شده فندک و ترموکوپل داشته باشد که در صورت خاموش شدن شعله، فاجعه بدی رخ ندهد.

    تمیز کردن راحت

     شاید این نکته هنگام خرید اجاق گاز خنده‌دار به نظر برسد، ولی وقتی بعدا موقع پاک کردن آن پوستمان کنده شد، با خودمان می‌گوییم کاش مدل بهتری می‌خریدیم.

    جنس برخی از مدل‌های موجود در بازار از موادی ساخته شده که خیلی راحت پاک می‌شوند. از طرف دیگر فاصله پنجره‌های گاز و شعله‌ها هم باید مناسب باشد که بتوانید راحت همه جا را تمیز کنید.

    فردار، بدون فر یا طرح فر

    آنهایی که دنبال اجاق گاز صفحه‌ای می‌روند یا از روی اجبار باید از آن استفاده کنند باید با زندگی بدون فر بسازند یا اینکه فر توکار به صورت جداگانه داشته باشند. اما آنهایی که دنبال اجاق گاز مبله هستند باید مشخص کنند که به فر و پختن غذا داخل آن علاقه و اعتقادی دارند یا نه.

    چرا که قیمت اجاق گاز مبله طرح فر نسبت به مدل فردار کمتر است. اما نکته مهم این است که در واقع از بیرون و براساس طراحی ظاهری تصور می‌کنند گاز شما فردار است.

    برند باکیفیت

    در مورد خرید اجاق گاز مبله هم می‌توانید سراغ مدل‌های خارجی مانند بوش، ال جی، ویرپول، دوو و... بروید و هم می‌توانید از برندهای با کیفیت ایرانی نظیر اسنوا، اخوان، سینجر، تکنوگاز، آلتون، پیلوت و... مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

    آخرین قیمت اجاق گاز مبله در بازار و تجربه بهترین خرید اینترنتی

    فرقی نمی‌کند دنبال چه برندی از بهترین اجاق گازهای مبله باشید، مهم این است که متناسب با بودجه، نیاز و سلیقه خودتان بهترین گزینه را انتخاب کنید.

    بهترین مرجع شما برای بررسی قیمت اجاق گاز اخوان و اسنوا، سینجر، بوش، دوو و... و مشخصات انواع اجاق گاز مبله فروشگاه اینترنتی زنبیل است که می‌توانید با خیال راحت بهترین تجربه خرید  اینترنتی را برای خودتان رقم بزنید.

    می‌توانید مشخصات فنی و امکانات مدل‌های مختلف را ببینید و هر جایی برای تصمیم‌گیری نهایی دچار مشکل شدید امکان مقایسه آنها نیز فراهم شده است.

    در این فروشگاه علاوه بر تضمین بهترین قیمت می‌توانید از خدمات منحصربه ‌فرد زیر هم بهره‌مند شوید:

    . چتر حمایتی زنبیل

    . 10 روز ضمانت خرید (ضمانت بهترین قیمت، اصالت کالا، مغایرت با کالای موجود در سایت و امکان عودت درصورت پشیمانی از خرید)

    . امکان خرید اقساطی

    . مشاوره و حتی فروش و ثبت سفارش تلفنی

    . ارسال اختصاصی در بازه زمانی 3 ساعته دلخواه مشتری و ارسال فوری حداکثر طی 3 ساعت بعد از نهایی شدن سفارش ویژه مشتریان تهران

    این بار بهترین تجربه خرید را برای خودتان بسازید.

    انتهای رپرتاژ آگهی