سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران خبری

&

برخورد قوه قضاییه با مجرمان، بدون تعارف


 

 

  • برخورد قوه قضاییه با مجرمان، بدون تعارف

    رودبارجنوب

    به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام گروهی، امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: امام صادق (ع) در حدیثی امنیت، عدالت ، سرزمین آباد و مستقل را از نیاز‌های ضروری یک جامعه می‌دانند. 

     او افزود: امنیت داخلی برای پیشرفت و استقرار هر نظامی لازم است و اگر ‌امنیت نباشد، هیچ برنامه‌ای در کشور اجرا نمی‌شود و بدون امنیت شکوفایی اقتصادی ایجاد نخواهد شد.

    حجت الاسلام گروهی با بیان اینکه در قرآن کریم آیات زیادی در مورد امنیت نازل شده؛ زیرا امنیت نیاز اولیه و مُبرم هر جامعه ای است، بیان داشت: ایمان و عمل صالح، باعث ایجاد امنیت خواهند شد و جامعه ای که ایمان و عمل صالح ندارد، امنیت در آن نیز نیست. 

     او با اشاره به اینکه جامعه ما که بر پایه قرآن و سنت بنا شده از نظر امنیت در دنیا بی نظیر است، تصریح کرد: امروز آمریکا و اروپا امنیت ندارند. 

     امام جمعه رودبار جنوب با اشاره به در پیش بودن دهه پر خیر و برکت کرامت بیان کرد: حضرت معصومه (س) انسانی بصیر، انقلابی و مبارز بود. 

     او به شهادت آیت الله بهشتی (ره) پرداخت و گفت: آیت الله شهید بهشتی (ره) انسانی حکیم، بصیر و بنیان گذار نظام قضایی در جمهوری اسلامی بود. 

    حجت الاسلام گروهی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی( مدظله العالی) بر روی سلامت قوه قضاییه تاکید خاصی دارند و فرمودند: قوه قضاییه باید انقلابی باشد و انقلابی بماند. 

     او تصریح کرد: قوه قضاییه با محاکمه مفسدانی مانند اکبر طبری، نشان داد با هیچ کس تعارفی ندارد.

     انتهای پیام/ م