سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران خبری

&

ظهرابی: دو دروازه‌بانم مبتلا به کرونا شدند/ نوروزنژاد: به تجربه کم بازیکنان باختیم


 

 

  • ظهرابی: دو دروازه‌بانم مبتلا به کرونا شدند/ نوروزنژاد: به تجربه کم بازیکنان باختیم

    به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های لیگ برتر هندبال تیم نفت و گاز گچساران مقابل پرسپولیس بهبهان قرار گرفت و این بازی را با نتیجه 25 بر 35 واگذار کرد. نفت و گاز گچساران که از تیم‌های ریشه دار در لیگ برتر هندبال است در این دور از مسابقات تاکنون به هیچ امتیازی دست نیافته است و سرمربی تیم دلیل آن را شرایط شیوع کرونا در گچساران و کم شدن بودجه این تیم می داند.

    تیم پرسپولیس بهبهان هم از تیم‌هایی است که به تازگی به لیگ برتر هندبال راه یافته است و در این دیدار توانست به اولین امتیاز خود دست پیدا کند. مسعود ظهرابی سرمربی تیم ملی هندبال جوانان هدایت این تیم را بر عهده دارد. در ادامه صحبت‌های سرمربی هر دو تیم را می‌خوانید.

    مسعود ظهرابی سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان بعد از برد تیمش مقابل نفت و گاز گچساران اظهار کرد: اول به بازیکنان تیم گچساران باید خسته نباشید بگویم چون تمرینات این تیم همانند ما دیر شروع شد. البته ما در این دو هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم ولی متاسفانه دو دروازه‌بان تیم مبتلا به کرونا بودند. با این وجود بازیکنانم در کل بازی عملکرد خوبی داشتند و در مجموع مسابقه‌ خوبی برای ما بود. این دیدار تمرین خوبی برای بازیکنان من برای بازی بعدی بود. امیدوارم بازیکنان در مسابقه بعدی برنامه‌هایی که داریم را انجام دهند تا بتوانیم برد خوب دیگری داشته باشیم.

    وی در ادامه گفت: گچساران و اکثر تیم‌ها با توجه به شرایط، تمریناتشان را دیر شروع کردند. ما هم چند روزی به سبب شرایط و هشدارهای وزارت بهداشت سالن در اختیار نداشتیم ولی در مجموع بازیکنانم زحمت کشیدند. البته توان بازیکنان من این نیست و خیلی بهتر است. امیدوارم در بازی بعدی که برای ما خیلی مهم و حیاتی است بتوانیم جبران دو شکست قبلی را کنیم. 

    اصغر نوروز نژاد سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران هم بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس بهبهان اظهار کرد: ما متاسفانه در این مدت تنها یک هفته تمرین کردیم چون گچساران جزو شهرهای سیاه ایران بود. کل سالن‌های ورزشی را تعطیل کردند و متاسفانه با چهار جلسه تمرین به مرحله دوم لیگ برتر آماده‌ایم. متاسفانه کاپیتان تیم هم در دور اول مسابقات مصدوم شد و نتوانست به این دور از مسابقات برسد. اکثر بازیکنان هم کم تجربه هستند و امروز به تجربه کم خود باختیم.

    وی در ادامه در خصوص هیجان زیادش در هنگام کوچ کردن بازیکنان حین مسابقه گفت: تمام بازیکنان از ابتدا در کنار من بودند و من معلم آن‌ها بوده ام بنابراین به این سبک کوچ کردن عادت کرده‌اند. برای ما هم چه خوب یا چه بد عادتی شده است. امیدواریم امسال مسابقات را به خوبی تمام کنیم و برای سال آینده وضعیت بهتر شود و بودجه ما اگر برگردد نفت و گاز را جزو سه تیم بالای جدول خواهید دید.

    انتهای پیام