سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایران خبری

&

بصیرت‌افزایی تنها عامل توسعه همه جانبه کشور است


 

 

  • بصیرت‌افزایی تنها عامل توسعه همه جانبه کشور است

    آیت الله «سیدمحمدرضا مدرسی یزدی» امروز (30 خرداد ماه) در خطبه‌های  نماز جمعه یزد با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه ارزش‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی از ابتدا تاکنون سعی داشتند ارزش‌های دینی و انسانی نظام را کمرنگ کرده و از بین ببرد.

    وی یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمات تبلیغات اسلامی را از جمله رویداهای مهم پیشه رو  دانست و افزود: امروز نیز سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی، به عنوان یکی از متولیان امور فرهنگی و تبلیغی کشور، در تبیین و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی که اصل تفکیک ناپذیر نظام جمهوری اسلامی ایران است، نقشی بس خطیر و حسّاس برعهده دارد.

    امام جمعه موقت یزد در ادامه بصیرت‌افزایی به منظور شناخت راه درست و پیروی از مقام معظم رهبری را تنها راه توسعه همه جانبه کشور و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه مهم‌ترین رسالت افراد در جامعه اسلامی است.

    عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این‌که انقلاب اسلامی خار چشم استکبار جهانی است و این مهم فقط با وحدت و همدلی پایدار خواهد ماند، تصریح کرد: تببین ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی(ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب یکی از موثرترین راهکارهای توسعه همه جانبه کشور در شرایط مختلف است.

    این مسئول در پایان ساماندهی اوضاع اقتصادی و رسیدگی مستمر به امور معیشتی مردم را از جمله مهمترین رسالت‌های مسئولان و دست‌اندرکاران نظام دانست و خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در تسریع شرایط و راهکارهای رسیدگی به امور ملت ایفا می‌کنند.

    انتهای پیام